Sujet : Duomax-teknik hjälper till med att ge den bästa extrapolningen

Din ASICS Serum Kayano 3 är 11,5 uns. av. Tillämpningen av cirka tre tekniker som är din FluidFit andra, din Vibrant Duomax, tillsammans med FlyteFoam tillåter hela bevarandet köp Adidas Ultra Boost 4.0 skor av din transportabel i sneakersna. Dessa typer av lövskor är otroligt mysiga, och kredithistoriken reser till tillämpningen av Vibrant Asics GEL-Kenun MX-skor Duomax tillsammans med FlyteFoam-teknik. Å andra sidan är ditt fötterfält med ASICS Serum Kayano 3 otroligt smal, det kan också sakta ner din bekvämlighet.

Dina företag av sådana sneakers manipulerar en ny, skinnig andra produkt, så att du får luft att mata dina sneakers. Din andningsförmåga kan vara ännu mer överlägsen med hjälp av Comfodry socks båt. Denna specifika mager produkt absorberar extremt din fuktighet så att den är ganska mysig i ditt fall.

Din FlyteFoam tillsammans med Vibrerande Duomax-teknik hjälper till med att ge den bästa extrapolningen. Dessa tekniker reducerar någon genom den förstörelse som induceras på grund av att blända dina tår i utmanande material. Din assistans kan vara ännu mer överlägsen med hjälp av Vibrerande Duomax teknologisk innovation som i sin tur ger hjälp även Asics sneakers men jogging.

Din resultatkörningsteknik såväl som din Min make och jag. H. Ersus tillåter hela tiden att leverera rätt volym, trots att man joggar. Det motiverar en organisk vandring via backfoot för att du ska tåla tillsammans med framstegsstabilitet.

Din profil på ett robust silikonkemiskt ämne inuti framsidan skapar dessa typer av sneakers ganska tuffa. Användningen av ditt varumärkes AHAR-silikon, min make och jag. Elektronik. ASICS-substratskrapa silikon i ankelleddet förstärker också din billiga Asics skor lång livstid.

I förhållande till responsen är ASICS Serum Kayano 3 bara vanlig. Din fotplats är bara inte känslig för bakfoten. Detta kan bero på att du använder mer extra vaddering i mittfoten. Oavsett hur du kan bli missnöjd när du använder lyhördhet hos sådana löpande Asics Gel-Nimbus 20-skorskor, väljer du nöjd med antalet friheter som finns här. Kanske jämfört med motsatta typer av ASICS Serum Kayano, kan denna typ av stil vara extra tillmötesgående.