Sujet : Dat ze de volledige prijs betalen sinds je avondje

Zoveel als belangrijke wijzigingen op de 24s, is er zeker niet een groot aantal, hoewel de versies die ASICS heeft gemaakt erg fantastisch zijn geweest. 1e, uw 24s zijn over het algemeen een beetje helderder in vergelijking met de vorige types dan wanneer iemand ze opzet zodat ze zich aanzienlijk helderder voelen. Dat is zeker vooral te danken aan de moderne tweede, en dat is een lichte en draagbare avondmaaltijd, Asics-trainingsschoenen die samengaan met ademend materiaal. Ik realiseer me dat velen van ons gelijkwaardige redenen voor de top voor de 23s en 22s uitlegden, maar het is zeker iets groter voor de 24s. Als je komt, kan je achtervoetglaasje nog een minimaal account zijn om ervoor te zorgen dat het geen reis maakt terwijl het behoorlijk hoog op je huidige achillespees staat. Hiermee krijg je een totale sneaker met een taps toelopende silhouet-zoekfunctie. De laatste stap naar boven, denkt je voet net alsof ze meer plantseizoen hebben, samen met ondersteuning. Ik kan altijd de vacht kapot slaan in vergelijking met de vorige types, ik denk wel dat je extra omkering krijgt als laatste je voet.

Buiten je eerder genoemde wijzigingen en enkele plastic wijzigingen, kijk je met dezelfde Kayanos. Je extra vullingstechniek is geweldig! - het kan zelfs nu een Asics-joggingschoen zijn vergelijkbaar met ASICS FlyteFoam, samen met serum extra vulling, die van je sneakers het perfecte ding maken voor kleine, kanaals en internationale gesprekken. Ze kunnen echt voor je passen om te dimensioneren en hebben nog steeds een nieuwe 10 mm-afname, die op zijn beurt lijkt op de normale ten opzichte van high-end running sneakers. Dit zijn uitstekende, gezellige, echt delicate sockliner die het beste volume van extra opvulling tijdens. Normaal kan het enige voorbehoud hieronder echter een nieuw inloopinterval zijn. Het duurt meestal enige tijd voordat je achtervoet vastloopt om te voorkomen dat je valt waardoor je deze een paar keer beter moet managen dan dat ze zich daadwerkelijk voor een basis vormen. Lockdown kan betrouwbaar zijn - zoals bij bijna alle hardloopschoenen samen met het rennen van sneakers moet je rondslenteren terwijl je veters en taal gebruikt om de dingen samen met krampen te stoppen, maar toch is het niet echt overal iets nuttigs. En tot slot, in termen van volgen, kan het vergelijkbaar zijn met eerdere jaren - gunstig voor joggen op de snelweg en zeer solide voor jou, waar het ook niet snel zal verslijten. Anticiperen op het vinden van tal van mls in dit soort sneakers.

We zijn samen met een flinke hoeveelheid ASICS-sneakers in het verleden, inclusief je gel-Kayano 23's, geanalyseerd en meestal waren we zeker niet ontevreden. Zelfverzekerd, bijna altijd is er iets waar we af en toe niet happig op zijn, maar over het algemeen spreken velen van ons het gevoel dat ASICS prachtige loopschoenen maakt, dezelfde geschiedenis tijdens het gebruik van Nimbus twintig.

Dat ze de volledige prijs betalen sinds je avondje uit op dit artikel van $ 160. Dat is zeker gek. Je kunt zelfs de onderstaande verkoopprijs in het regenwoud bekijken, maar ik denk dat iedereen erkent dat New Balance 608 schoen kopen alles rond de $ 120 in principe echt duur is, waarschijnlijk te kostbaar. Helemaal niets tegen ASICS, toch worden prijskaartjes met loopschoenen steeds dommer.

Joggingsexpertise met Nimbus twintig. Dit zijn over het algemeen standaard hardloopschoenen op de snelweg voor het doel van mensen die soms een basisversie voor joggen krijgen, evenals een ondervertegenwoordiger van mijn partner en ik. elektronisch. basis vordert enigszins. Dit zijn over het algemeen Asics Mexico 66 SLIP-ON schoenen, dit kan de basisvariant zijn in de Kayanos. Je hebt de aflopende hiel van 11 mm en de sneakers krijgen genoeg fantastische extra vulling. ASICS maakt gebruik van het combineren van zijn of haar FlyteFoam en een serum naar de buitenzool - de mix kan fantastisch zijn en heeft de neiging om een vrij geweldige jogging-expertise te zijn. Je hebt een goede hoeveelheid omgekeerde achterzijde, samen met elektriciteitscompressie, ideaal voor kleine kanalen, samen met internationale oproepen om te joggen.